Samen lossen we het op!
Wij proberen onze dienstverlening voortdurend te optimaliseren. Bent u ergens minder tevreden over? Laat het ons weten!
Vermeer Gerechtsdeurwaarders neemt alle klachten uiterst serieus. Aan de hand van uw klacht kunnen we wellicht onze dienstverlening verbeteren.
Indien u een klacht heeft over een gerechtsdeurwaarder of medewerker, dan horen wij dit graag. Binnen 2 werkdagen ontvangt u een bevestiging van uw klacht en wordt deze in behandeling genomen. Binnen 14 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie van ons.
Voor het indienen van de klacht kunt u gebruik maken van ons klachtenformulier
Bent u het niet eens met de uitkomst van onze reactie, dan kunt u een klacht indienen bij De Kamer voor gerechtsdeurwaarders in Amsterdam. Op de website van de KBvG vindt u een beschrijving van de procedure en de adresgegevens van de Kamer voor gerechtsdeurwaarders. Tevens kunt u met uw klacht terecht bij de Nationale Ombudsman.
Vermeer handelt uw klachten af volgens de door haar gehanteerde klachtenregeling hieronder: